Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів
У попередніх модулях ви виконували дві ролі:
Завдання модуля
Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
Внесути зміни в План вивчення теми;
Критично оцінити, чого навчилися;
Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ключове запитання тренінгу
•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
У попередніх модулях ви виконували дві ролі:
- роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи;
- роль учителя, коли розробляли оцінювання для вашого прикладу учнівської роботи.
Завдання модуля
Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
Внесути зміни в План вивчення теми;
Критично оцінити, чого навчилися;
Планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ключове запитання тренінгу
•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий